Propozycja powrotu kursów autobusów do pętli przy hali do koszykówki i hotelu "Leśny" na ul. Sulechowskiej przy os. Urszuli
Czy autobusy wrócą na ulicę Urszuli i pod halę do koszykówki za CRS?
Odpowiedzi MZK:
Dzień dobry
Szanowny Panie
Odpowiadając na Pana wiadomości (spis poniżej) dotyczące zmian w ofercie przewozowej informuję, że poddaliśmy analizie przesłane przez Pana wnioski .
Aktualnie obowiązujący układ linii uwzględnia infrastrukturę umożliwiającą doładowywanie autobusów elektrycznych na pętlach zapewniającą ich prawidłową eksploatację.
Rozkłady jazdy są budowane w oparciu o badania potoków, zgłaszane przez Pracodawców, Mieszkańców i Radnych wnioski. Jest to kompromis pomiędzy potrzebami oraz możliwościami organizacyjnymi i finansowymi Miasta i MZK.
Prosimy pamiętać, że komunikacja miejska funkcjonuje w oparciu o Ustawy: o Publicznym Transporcie Zbiorowym i o Czasie Pracy Kierowców gdzie są wyraźnie określone podstawy i warunki realizacji komunikacji miejskiej. Miasto nie ma możliwości, ani organizacyjnych, ani finansowych by realizować wątpliwe co do zasadności wnioski.
Jeżeli w przyszłości będziemy opracowywać zmiany w sieci połączeń to wrócimy do Pana propozycji.
1. Obsługa parkingu przy CRS
From: Adam Fularz
Sent: Tuesday, November 10, 2020 11:57 AM
To: Jacek Newelski
Subject: Pytanie o "wjazd kieszeniowy" na ul. Sulechowskiej w Zielonej Górze
do MZK
Szanowni Państwo,
CRS, McDonalds i salon meblowy to popularne cele podróży w mojej okolicy. Ostatnio te przystanki znikły. Czy MZK może wrócić w tą część miasta poprzez tzw. "wjazd kieszeniowy" na jednej z linii MZK? Obsłużonoby też hotel "Leśny". Myślę że jest to technicznie wykonalne. Kursowała tutaj linia nr 44.
Obecnie w hotelu są zakwaterowani pracownicy z Ukrainy którzy jeżdżą na Strefę do Nowego Kisielina. Czy jakiś poranny kurs linii nr 26 nie mógłby kursować trasą przez ten hotel i Trasą Płn. do Kętrzyńskiej i Nowego Kisielina?
Pozdrawiam
Adam Fularz
Poprzednie listy:
Odpowiadając na Pana petycje zgłoszone drogą elektroniczną dotyczące:
1. objęcia obsługą ulicę Urszuli tworząc pętlę uliczną do CRS,
- nie otrzymałem odpowiedzi. Proponowałem zmianę trasy, i kursy ulicą Urszuli, przynajmniej w jedną stronę, tworząc pętlę uliczną obsługującą oprzyu okazji hotel "Leśny".Prosiłem wówczas o:
do MZK Ziel. Góra
Petycja o zmianę trasy autobusu linii 44
Obecna trasa autobusu linii 44 omija największe (choć i tak niespecjalnie wielkie) generatory ruchu w okolicy hotelu Leśnego. Jest to hala MOSiR przy ul. Urszuli, która jest celem wielu podróży, oraz osiedla przy ul. Amelii, Podbipięty i na końcu ul. Zagłoby. Spory ruch generuje także zespół kortów tenisowych oraz centrum med. 'Olimp" i możnaby rozważyć przystanek "WKU" przy tym miejscu.
Gdyby autobus MZK linii 44 pokonał ok. 80 metrów szutrową drogą w ramach pętli ulicznej, możnaby objąć tą część miasta minimalną ofertą kom. miejskiej. Wnoszę o dokonanie takiej zmiany w trasie linii 44 choćby na okres próbny.
Wnoszę petycję o zmianę trasy autobusu linii 44 w sposób następujący:
od ul. Sulechowskiej - skręt we wjazd na stadion sportowy MOSiR- i powstałby przystanek zaraz na samym rogu, ok., 50 metrów od obecnego przystanku o nazwie Strumykowa, później przebieg trasy drogą bez nazwy przy markecie Dino i Domino Piza celem wjazdu na ul. Urszuli, proponowany kolejny przystanek WKU, a kilkaset metrów dalej kolejny-proponowana nazwa: hala akrobatyczna- następnie wjazd na szutrowy łącznik (ok. 70-100 metrów) do hotelu Polan, proponowany jest tutaj przystanek bezpośrednio przy ul. Amelii i parku z dębami (jak najbliżej ul. Zagłoby), i wjazd na przystanek Sulechowska CRS, potem Centrum Sport.- Rekreacyjne i powrót do ul. Sulechowska, tworząc pętlę uliczną celem obsługi osiedla przy ul. Urszuli i przybliżając się do osiedla przy ul. Podbipięty i na końcu ul. Zagłoby.
--
___
Pozdrawiam
From: Adam <phooli na s,gmail.com>
Date: Sun, May 10, 2020 at 10:48 AM
Subject: Propozycja powrotu kursów autobusów do pętli przy hotelu "Leśny" na ul. Sulechowskiej przy os. Urszuli
To: Jacek Newelski <j.newelski na s. mzk.zgora.pl>
Odpowiadając na Pana petycje zgłoszone drogą elektroniczną dotyczące:
1. objęcia obsługą ulicę Urszuli tworząc pętlę uliczną do CRS,
- nie otrzymałem odpowiedzi. Proponowałem zmianę trasy, i kursy ulicą Urszuli, przynajmniej w jedną stronę, tworząc pętlę uliczną obsługującą oprzyu okazji hotel "Leśny".Prosiłem wówczas o:
do MZK Ziel. Góra
Petycja o zmianę trasy autobusu linii 44
Obecna trasa autobusu linii 44 omija największe (choć i tak niespecjalnie wielkie) generatory ruchu w okolicy hotelu Leśnego. Jest to hala MOSiR przy ul. Urszuli, która jest celem wielu podróży, oraz osiedla przy ul. Amelii, Podbipięty i na końcu ul. Zagłoby. Spory ruch generuje także zespół kortów tenisowych oraz centrum med. 'Olimp" i możnaby rozważyć przystanek "WKU" przy tym miejscu.
Gdyby autobus MZK linii 44 pokonał ok. 80 metrów szutrową drogą w ramach pętli ulicznej, możnaby objąć tą część miasta minimalną ofertą kom. miejskiej. Wnoszę o dokonanie takiej zmiany w trasie linii 44 choćby na okres próbny.
Wnoszę petycję o zmianę trasy autobusu linii 44 w sposób następujący:
od ul. Sulechowskiej - skręt we wjazd na stadion sportowy MOSiR- i powstałby przystanek zaraz na samym rogu, ok., 50 metrów od obecnego przystanku o nazwie Strumykowa, później przebieg trasy drogą bez nazwy przy markecie Dino i Domino Piza celem wjazdu na ul. Urszuli, proponowany kolejny przystanek WKU, a kilkaset metrów dalej kolejny-proponowana nazwa: hala akrobatyczna- następnie wjazd na szutrowy łącznik (ok. 70-100 metrów) do hotelu Polan, proponowany jest tutaj przystanek bezpośrednio przy ul. Amelii i parku z dębami (jak najbliżej ul. Zagłoby), i wjazd na przystanek Sulechowska CRS, potem Centrum Sport.- Rekreacyjne i powrót do ul. Sulechowska, tworząc pętlę uliczną celem obsługi osiedla przy ul. Urszuli i przybliżając się do osiedla przy ul. Podbipięty i na końcu ul. Zagłoby.
--
___
Pozdrawiam
Komentarze
Prześlij komentarz