Wniosek o zwrot należności i odszkodowanie

Do Urząd Marszałkowski

Dzień dobry.  Kupiłem bilet weekendowy na połączenia Polregio z Zielonej Góry do Szczecina.  Niestety Państwo jako organizator usług wstrzymali te połączenie.  W niedzielę z Kostrzyna nad Odrą do Zielonej Góry pociągi regio odjeżdżają o 7.20, 10.11 i 14.46
Państwo nie zapewniają nawet połączeń regionalnych dla studentów aby dojechać na wieczór do Zielonej Góry po weekendzie.  Ja nie sprawdzałem rozkładu jazdy sądząc że po południu będzie jakieś połączenie. Trening skończyłem około godziny 16 w niedzielę i nie było możliwości aby zdążyć na jakiekolwiek połączenie bo go w ogóle nie było jeśli chodzi o pociągi regio. Czy mi Państwo zwrócą pieniądze za bilet na Flixbus bo kupiłem bilet weekendowy na Polregio i z braku połączenia nie mogłem go wykorzystać do podróży w obie strony?  Jeśli mi Państwo nie zwrócą pieniędzy to pójdę do sądu. Czy dostanę odszkodowanie za kłopot jaki mi Państwo sprawili podczas wyjazdu? Biegłem na dworzec kolejowy i nie zdążyłem na jedyne popołudniowe połączenie Pkp Intercity- za ten pośpiech powinni mi Państwo dać odszkodowanie. Nie sądziłem że powrót do Zielonej Góry będzie takim kłopotem. 
Pozdrawiam
Adam Fularz
Dolina Zielona 24a Zielona Góra


--
null

Komentarze

Popularne posty