Skarga na dyskryminację UTO (urządzeń tr. osobistego) jako formy transportu miejskiego w mieście Zielona Góra

Do Radnych Miasta
Skarga na dyskryminację UTO (urządzeń tr. osobistego) jako formy transportu miejskiego w mieście Zielona Góra
Dzień dobry, 
Skarżę że mnie bolą biodra, z uwagi na błędne projekty, błędnie zaprojektowane technologie przebudowy dróg i ulic w mieście. Podejrzewam że prace projektowe wykonują osoby bez właściwych uprawnień. Stosowane materiały do budowy tras dla UTO są błędem sztuki budowlanej. Dla przykładu, podczas budowy centrum przesiadkowego zastosowano błędną nawierzchnię przez co nie mogę dojechać na UTO z ul. Westerplatte w stronę mojego domu czy do centrum przesiadkowego. Drogę dla UTO wyłożono błędna nawierzchnią- wnoszę o jej zdjęcie i wykonanie gładkiej nawierzchni zgodnie ze sztuką budowlaną. Brak jest właściwej nawierzchni zgodnej z normami budowlanymi i zasadami projektowania tych tras. Jestem już starszy i od źle zaprojektowanych nawierzchni bolą mnie biodra, mam jakieś mikrourazy. Gdy jeżdżę na hulajnodze po ulicach innych miast sąsiednich- Wrocławia, Poznania czy Nowej Soli, takich przypadków jest znacznie mniej. Opowiadano mi, że kiedyś na skateparku sami skejterzy samodzielnie poodwracali kostki polbrukowe na płaską stronę by móc najeżdżać na przeszkody po płaskiej powierzchni.
Dołączam liczne listy w sprawie podejrzenia przebudowy licznych ulic miasta przez osoby nie mające właściwych uprawnień czy wiedzy projektowej. Proponuję przebudowę licznych ulic na terenie miasta, zwężenie pasów ruchu samochodowego do 2,75 metra i wyznaczenie pasów dla UTO, likwidację miejsc parkingowych pod pasy i drogi dla UTO wzorem okolicznych większych miast.
Pozdrawiam,
Adam Fularz
Dol. Ziel. 24a Ziel. Góra

Komentarze

Popularne posty