Wniosek do Radnych gminy Lubniewice dot. projektu powrotu komunikacji kolejowej

Szanowni Państwo Radni. 
Rozmawiałem z władzami gminy w tej sprawie.  Obiecałem przygotowanie sprawy- co zrobiłem i przesłałem. 

Wnoszę o złożenie wniosku do UMWL o dodanie do opisanego poniżej projektu wysłanego już do ministerstwa- uzupełnienia w postaci odtworzenia odcinka torowiska do miejscowości Lubniewice. 

Wniosek już zgłoszono. Niemniej jednak chcę przekonać do zmiany stanowiska władz gminy. Wnoszę aby złożyli Państwo wniosek z zastrzeżeniem o stanie finansowym i wyjaśnieniami obecnego stanu finansowego i prawnego gminy. 

Wcześniej już na Państwa adres email przesłałem opis odcinka do odbudowy:


"W związku z tym zwracam się do władz gm Lubniewice o przygotowanie i wspólne z miastem Sulęcin złożenie wniosku w kolejnym naborze do programu Kolej Plus. Odbudowanoby dodatkowo 7 kilometrów i 200 metrów torowiska do stacji Kniazin za pomocą szyn staroużytecznych, w taki sposób aby wyeliminować koniecznośc zniany kierunku jazdy z kierunku Międzyrzecza. Dodanoby tzw. wjazd kieszeniowy. "

Opis linii:
 Lubniewice   (F)
15,200  
  Glisno   (F)
18,100  
  Kniazin   (F)
22,400







Pozdrawiam
Adam Fularz
Redakcja elubuska.pl
Dolina Zielona 24A Zielona Góra

Załącznik : List z UMWL
"

Należy przy tym wspomnieć, że Województwo Lubuskie zgłosiło do Programu Uzupełniania Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej – Kolej+ projekt pn. Rewitalizacja linii kolejowej nr 364 na odcinku Międzyrzecz – Sulęcin – Rzepin."


--
-------
Merkuriusz Polski
Polish News Agency polishnews.pl

Komentarze

Popularne posty