Skarga na odmowę kontaktu w urzędzie miasta Zielona Góra, spotkania celem wyjaśnienia błędnie przeprowadzonej inwestycji stanowiącej zagrożenie

Do Urząd Miasta Zielona Góra

Szanowni Państwo,
W dniu 10 marca o godzinie 8.50 odwiedziłem Urząd Miasta Zielona Góra, po tym jak w dniu wczorajszym ok. godz. 19.40 zostałem nieomal uczyniony inwalidą przez błędnie przeprowadzoną inwestycję drogową która była wykonywana przez Państwa Wydział Inwestycji Miejskich. Mimo że to była Państwa inwestycja, usiłowali mnie Państwo przekierować gdzieś indziej, mimo że to Państwa biuro ją przeprowadzało. 

Wyjaśnilem że prowadzę redakcję prasową, i rocznie jest to kilkaset podobnych spraw w których stroną jest Urząd Miasta, i są to bardzo zbliżone sytuacje, i że rocznie wysyłamy Państu bardzo dużo podobnych sytuacji, zaś reakcje sa bardzo opóźnione, co powoduje kolejne wypadki. Podałem przykład dziury z ulicy Dzikiej/ Zamenhofa przed sklepem Biedronka, która nadal nie była zabezpieczona mimo miesiąca który minął, aż wpadła w nią także moja sąsiadka. 

Gdy poprosiłem o rozmowę z szefem, naczelnikiem owego wydziału, by wyjaśnić sytuację w której nieomal zostałem inwalidą przez ową - kierowaną przez niego działalność inwestycyjną- , i tylko łutem szcześcia nie byłem ofiara błędnie wykonanej inwestycji, poinformowano mnie iż "z powodu braku miejsca w kalendarzu"- rozmowa, wyjaśnienie sprawy czy też samo przedstawienie zarzutu, opisania błęduy w wyniku którego doszłoby do wyopadku z moim udziałem- nie jest możliwe. 

Zauważyłem w rozmowie przez telefon (bodaj był to numer tel. 417), jaki udostępniono na miejscu w portierni urzędu, odmawiąjąc wejścia na teren Urzędu Miasta, że doszło do sytuacji korelacji wielu podobnych problemów, które na terenie miasta występują wspólnie, i nie jest to pojedynczy odosobniony przypadek, ale raczej seria podobnych zdarzeń. Zasugerowałem spotkanie celem wyjaśnienia zarzutów, spotkałem się z odmową kontaktu, zostałem odesłany do osób które wg mojej wiedzy oraz udzielonej mi informacji (Inwestycję przeprowadzało Biuro Inwestycji Miejskich), nie były odpowiedzialne w sprawie owej fatalnie niebezpiecznej inwestyci którą Państweo żeście dopuścili do użycia, narażąjąc moje i innych zdrowie. 

W sytuacji odmowy kontaktu w biurze Urzędu Miasta- proszę o wyjaśniennie w jaki sposób widzą Państwo rozwiązać tą sytuację. 

Pozdrawiam,
--


Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra



Komentarze

Popularne posty