W sprawie: Odpowiedź na skargę dot. dyskryminacji pieszych w dokumentach rządowych

do MI
Szanowni Państwo, 
Państwa odpowiedzi są bardzo dziwne. Zapraszam na wizję lokalną nad jakąś granicę Polski. 
Mieszkam przy granicy, gdy się ją przekroczy, ma się feeling wejścia do kraju trzeciego świata. Czy to Zgorzelec, Gubin, czy to Słubice- problemy sa podobne. Wszystkie chodniki skwery tereny zielone etc. zastawione samochodami. w Gubinie strefa piesza nie istnieje już- stała się samochodowym parkingiem.  Kolega nie był w stanie komunikacją zbiorową dotrzeć z nadgranicznego Gubina niemal nigdzie. 

Transportu publicznego brak w ogóle- obecnie do Słubic na granicy z Zielonej Góry kursuje jeden autobus na dobę albo już w ogóole żaden- rozkład nie pokazuje już żadnego połączenia autobusowego, zaś koleją ze Słubic (3 połączenia w całej dobie, mimo że z sąsiedniego FFO pociągi odjeżdżają średnio co 20 minut)  podróżować się nie da, dworzec kolei nie ma dojazdu i jest poza miastem Słubice. 

W dniu 10 marca o godzinie 8.50 odwiedziłem Urząd Miasta Zielona Góra, po tym jak w dniu wczorajszym zostałem nieomal uczyniony inwalidą przez błędnie przeprowadzoną inwestycję drogową która była wykonywana przez UM.Gdy poprosiłem o rozmowę z szefem, naczelnikiem owego wydziału, by wyjaśnić sytuację w której nieomal zostałem inwalidą, i tylko łutem szcześcia nie byłem ofiara błędnie wykonanej inwestycji, poinformowano mnie iż "z powodu braku miejsca w kalendarzu- rozmowa, wyjaśnienie sprawy nie jest możliwe. Zauważyłem też że doszło do sytuacji korelacji wielu podobnych problemów, które na terenie miasta występują wspólnie, i nie jest to pojedynczy odosobniony przypadek, ale raczej seria podobnych zdarzeń. Zasugerowałem spotkanie celem wyjaśnienia zarzutów, spotkałem się z odmową kontaktu, zostałem odesłany do osób które nie były odpowiedzialne w sprawie owej fatalnie niebezpiecznej inwestycji którą ktoś dopuścił do użycia, narażąjąc moje i innych zdrowie. 

"Obecnie nie planuje się prowadzenia prac legislacyjnych nad zmianą przepisów ustawy z dnia 20 czerwca
1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2020 r. poz. 110, z późn. zm.) w zakresie zasad zatrzymania
lub postoju pojazdów na chodniku w zakresie szerszym niż zmiany zawarte we wskazanym powyżej
projekcie ustawy o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw."- dzisiaj wracając z centrum miasta do redakcji nie mogłem się przecisnąć na chodniku, kierowca pozostawił moze 30- 40 cm przepustu dla pieszych. Parkował przy mnie, nie widział za stosowne się przesunąc autoem mimo że prosiłem by mi ustąpił na chodniku nieco miejsca.


On Wed, Mar 10, 2021 at 11:22 AM sekretariatDST <Sekretariat.DepartamentuStrategiiTransportu na serw. mi.gov.pl> wrote:

Szanowny Panie,

 

w odpowiedzi na skargę dotyczącą dyskryminacji pieszych w dokumentach rządowych, w załączeniu przekazuję stosowne wyjaśnienia.

 

Z poważaniem,

 

Sekretariat Departamentu Strategii Transportu

Ministerstwo Infrastruktury

ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa

tel.:  +48 22 630 11 60

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W związku z  przekazanymi przez Panią/Pana danymi osobowymi informujemy, iż Minister Infrastruktury jako administrator danych przetwarza dane osobowe zgodnie z przepisami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO) oraz zgodnie z zasadami, z którymi mogą się Państwo zapoznać na stronie internetowej https://www.gov.pl/infrastruktura/informacje-dotyczace-przetwarzania-danych-osobowych

 

Zanim wydrukujesz tę wiadomość upewnij się, czy jest to konieczne. Proszę pomyśl o środowisku.

Wiadomość ta jest przeznaczona do wyłącznego użytku adresata.
Jeśli nie jesteś adresatem tej wiadomości, to wszelkie jej rozpowszechnianie, dystrybucja, reprodukcja, kopiowanie, publikacja lub wykorzystanie jest zabronione.
Jeśli otrzymałeś tę wiadomość przez pomyłkę, bezzwłocznie skontaktuj się z nadawcą wiadomości oraz usuń wiadomość z komputera.

Please consider the environment before printing this e-mail.
This e-mail may contain privileged information.
If you are not the intended recipient (or have received this e-mail by mistake) please notify the sender immediately and destroy this e-mail.
Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.

 



--


Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra



Komentarze

Popularne posty