Prośba o wyjaśnienie- sytuacja na dworcu kolejowym dzisiaj

Do UMWL

Dzień dobry, 
dzisiaj na dworcu kolejowym w Zielonej Górze nagle zmieniono na 3 minuty przed odjazdem peron odjazdu z trzeciego na drugi mimo że dystans jest spory. Kupiłem bilet na pociąg i na peronie niemal nikogo nie było. Zacząłem się zastanawiać i pytać kilku pasażerów ale oni też nie wiedzieli.  Prawdopodobnie komunikat o zmianie peronu nadano tylko na peronie 3 i nie słyszałem go idąc. Właściwy komunikat usłyszałem na minutę przed wyjazdem. Musiałem biec z wakeboardem z butami i dwoma torbami. Pociąg z dzisiaj godz. 16.31 do Głogowa. 

Gdy wracałem odjazdem z Nowej Soli po godzinie 19.04- przyjechał stary skład z napisem że to własność Warmińsko-mazurskiego zakładu Polregio. W środku były fotele z czasów komunizmu a w kranie w ogóle nie było wody- ani na początku składu ani na końcu. 

Pytania-
- czy UMWL potrąci z pieniędzy podatników jakie płaci spółce Polregio za ten standard usług? 
- dlaczego zmieniono na minuty przed odjazdem peron odjazdu? 
- czy komunikat o zmianie peronu nadano tylko na peronie 3?  
-czy samorząd zamierza kontynuować współpracę z tą spółką i dlaczego?
- dlaczego bilet powrotny do Nowej Soli to dwa bilety i jakieś 14 złotych? 

Pozdrawiam
adam fularz
Polish News Agency


--


Adam Fularz, manager Radiotelewizji

RTVP OPÉRA www.opera.rtvp.pl

Prezes Zarządu, WIECZORNA.PL SP Z O. O.,ul. Dolina Zielona 24A,   65-154 Zielona Góra




Komentarze

Popularne posty