Propozycja planu remontu kanałów żeglugowych w gminie Zbąszyń oraz w gminie Siedlec
Propozycja planu remontu kanałów żeglugowych w gminie Zbąszyń oraz w gminie Siedlec
Szanowni Państwo,
Będąc przez weekend na Mazurach, nie mogłem uwierzyć własnym oczom. POłączenie jezior kanałami w jeden akwen tak rozwinęło turystykę, że kanały są zakorkowane jachtami, łodziami, statkami, płynie się w rzędzie statków. Ten sam rodzaj inwestycji proponuję sfinansować z funduszy PGW Wody Polskie i środków UE w okolicach gm. Sielec i gm. Zbąszyń.
Pytania redakcji:
Czy możliwe jest połączenie poprzez rozbudowę obecnych połączeń wodnych i zastąpienia ich kanałem dla jachtów i żaglówek dla jezior:
- Jezioro Błędno
- Jezioro Nowomiejskie
- Jezioro Grójeckie
- Jezioro Chobienickie
- Jezioro Kopanickie
Konieczne prace:
Rozważenie podniesienia prześwitu mostu na drodze 303 w m. Grójec Mały, rozważenie podniesienia prześwitu mostu w Nowej Wsi Zbąskiej, pogłębienie i oznakowanie Północnego Kanału Obry na odcinku do jez. Kopanickiego. Pogłębienie Obry na odcinku Jez. Grójeckie- Jez. Błędno. Chodzi mi o wykorzystanie połączonego potencjału jezior poprzez znaczną rozbudowę i pogłębienie kanału Północnego Obry.
pozdrawiam
Adam Fularz
Komentarze
Prześlij komentarz