sprawa gubina i programu kolej plus (d/w)

Skarga do Radnych miasta Gubin 
na brak przygotowania do naboru programu Kolej Plus

Szanowni Państwo, Dowiedzieć się w UM Gubin o kolej pasażerską jest bardzo trudno. Złożyłem do Państwa urzędu wniosek, bo wydawało mi się że złożą Państwo wniosek do programu Kolej Plus sami, jako samorząd.
Tymczasem okazuje się że nie. że proste rzeczy potrafią Państwo skomplikować tak, że trudno się połapać. Pisałem w korespondencji- w sposób prosty i wyraźny- o potrzebie odtworzenia bocznicy kolei do centrum miasta, tak aby przystanek kolejowy był w ścisłym centrum a nie na obrzeżach miasta. W ogóle na ten argument mi nie odpowiedziano. Pisałem o centrum przesiadkowym, w odpowiedzi UM napisano mi o "wiacie". Ja nie pisałem o wiacie, ja pisałem o regionalnym centrum przesiadkowym.
Piszę o złożeniu wniosku do Kolej Plus przez władze miasta Gubin, w odpowiedzi mi przesłano pismo że Państwo sądzą czy liczą że ktoś inny za Państwa złoży ten wniosek.
To nielogiczne. Prosze przeanalizowac korespondencję i wskazać nielogiczne elementy. Najpierw mi Państwo piszą że UMWL nie chce złożyć wniosku w sprawie i na rzecz interesów miasta Gubin, potem mi Państwo piszą że sami nie złożą wniosku, ale ktoś inny za Państwa złoży ten wniosek, i wskazują Państwo na podmiot który Państwu tego odmówił.

Proszę wyciągnąć konsekwencje z obecnego stanu spraw. Nagłośnię zachowanie władz miasta, nie podoba mi się ono, a Państwa odpowiedź- opublikuję. Mieszkańcy miasta znów będą mieli pod górę z dotarciem gdziekolwiek z terenu Gubina, bowiem zawalają Państwo po raz kolejny ten temat. Obecnie oferuje się jedynie bodaj 4 kursy dziennie do Ziel. Góry.

Załączam grafikę z bocznicą do centrum miasta, jaką przesłałem.

Pozdrawiam,
Adam Fularz
redakcja elubuska.pl

Komentarze

Popularne posty